Monday, March 25, 2013

Gone.

Macam tak percaya yang diimpikan berkekalan hingga ke akhirnya hancur macam tu saja.. sekarang, aku dengan dia masing-masing dah mula bawak haluan masing-masing. Mungkin aku ni bukan yang terbaik untuk dia.  Angan-angan yang kami selalu sembang cuma jd angan-angan ja la... Tak mampu nak jadi kenyataan...

Honestly, memang la sedih.. Aku rasa macam tak boleh nak terima kenyataan, and sometimes i feel that he's still mine. Pada hal, semuanya dah tak da.. It's gone.. Sakit nya cuma Allah saja yg tau.. Tapi aku dah tak mampu nak nangis lagi dan tak terdaya nak meluah lagi apa yg aku rasa.. So, the pain is still deep in my heart and it's really torture me..

Tapi walau macam mana perit pon, aku kena lalui juga, aku terpaksa terima juga yang antara aku dan dia dah berakhir. It's over and all the dreams are gone.  I need to stand up by myself without him because in the end i just get only me, myself and i..

#akuredha#

No comments:

Post a Comment